Verhuur

Van 6 tot en met 20 juli 2024 is onze locatie niet meer beschikbaar voor verhuur.

Om onze vereniging financieel te ondersteunen en andere (scouting)groepen een onvergetelijk(e) dag/weekend/kamp te bezorgen is ons gebouw en terrein buiten de draaitijden om ook te huur! Ons clubgebouw heeft een slaapcapaciteit van maximaal 48 personen, tevens hebben wij een groot buiten terrein waar u een aantal tenten zou kunnen plaatsen. De verhuurperiode is erg flexibel van een dagdeel tot een gehele week. Ook is er bij ons ruimte voor het organiseren van allerlei activiteiten, hiervoor kunt u uw eigen materiaal meenemen, maar wij hebben ook een ruim assortiment aan spullen (bijvoorbeeld pionierpalen, BBQ's en vuurschalen).

Voor meer informatie, een prijsopgave of de voorwaarden, neem gerust contact met ons op via het contactformulier!

Plattegrond

Ons gebouw is voorzien van 5 lokalen, een toilet- & douchegroep (2 toiletten, 2 urinoirs, 2 douches en 3 wasbakken) en een ruime keuken inclusief koelkast, vriezer, oven en gasfornuis. Op het terrein is verder een speeltoestel, een kampvuurkuil en een speelveldje aanwezig.

Omgeving

Onze scoutinggroep is gelegen in een park aan de rand van de stad Spijkenisse. In het park bevinden zich naast stukken bos ook verschillende velden waarop het spelen van een groot (avond)spel absoluut de moeite waard is! Zonder directe buren is het daarnaast niet meteen erg als een avondspel of kampvuuravond eens wat luidruchtiger verloopt. Er is verder een kleine parkeerplaats bij het terrein zelf en een grotere parkeerplaats op ongeveer 3 minuten loopafstand. Al met al dus de perfecte locatie om met je groep een kamp door te brengen!

Wat is er te doen in de buurt

Naast de meertjes in ons park, ideaal voor het maken van een vlot, liggen we op ongeveer 10 minuten lopen van het kanaal, waar uitgebreid gezwommen kan worden. Ook de Bernisse is met nog meer kleinere en grotere strandjes met een half uur fietsen goed te bereiken. Op ongeveer 10 minuten fietsen bevind zich verder het subtropisch zwembad "het Rivièrabad", voorzien van een glijbaan en een klein buitenbad, kortom een goede gelegenheid om lekker bij te komen!
Naast zwemmen is er op ongeveer 10 minuten fietsafstand een Bowling, bioscoop en indoor speeltuin. Ook bent u met de Metro binnen 50 minuten in Rotterdam (o.a. Diergaarde Blijdorp) en zijn Spijkenisse zelf of een historische stad als Brielle goed met de bus of de fiets te bereiken. Bent u op zoek naar iets educatiefs, ga dan naar de ontdekhoek, het maritiem museum (Rotterdam) of Historyland (Hellevoetsluis).

Boodschappen

Op ongeveer 10 minuten afstand met de auto bevind zich het winkelcentrum "het Plateau". Hier kunt u de AH, de Lidl en een Aldi vinden, voor de rest zit er ook nog een vers vlees slager, een warme bakker, een Kruidvat en nog een aantal winkels. Kortom, hier kunt u in principe voor alle kampboodschappen wel terecht.

Klik hier voor een overzicht van alle handige adressen

Tarieven

Neem voor een prijsopgave gerust contact op via het contactformulier! Vermeld in ieder geval de gewenste periode / duur van huren, aantal personen en een omschrijving van de groep waar het om gaat.

Huurvoorwaarden

- Verhuur vindt alleen plaats aan groepen met een volwassen begeleiding.
- Betaling dient voor aanvang volledig te zijn overgemaakt.
- Het aanwezige keukengerei, borden, etc. in de keuken mag gebruikt worden.
- Voor het stoken van kampvuren dient dit bij de brandweer gemeld te worden, gebruik/meenemen van hout in overleg.
- De huurder dient tijdens de reguliere opkomsttijden, zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur het gebouw en terrein te verlaten en in ordelijke staat aan de verhuurder ter beschikking te stellen. In overleg kan hiervan worden afgeweken.
- De beschikbare lokalen worden veegschoon ter beschikking gesteld en moeten minimaal in deze staat achtergelaten worden.
- Aanvullende voorwaarden en een huurovereenkomst worden op afspraak aan u toegezonden.