parallax background

Roverscouts

Waar de Rowans nog echt een apart draaiend onderdeel is zijn de Roverscouts meer een mengelmoesje van leiding of leden van het terreinteam die nog graag even nazitten met leeftijdsgenoten of ex-rowans die toch nog graag bij de RVP betrokken willen blijven zonder in het plusscout gat te vallen. De Roverscouts draaien dan ook een stuk flexibeler en de activiteiten verschillen van keer tot keer. Na een gezamenlijke maaltijd kijken we een film of voetbalwedstrijd met een "sapje", bezoeken we een stamfeestje of doen we een random avondspel waar we eigenlijk te oud voor zijn ;), niets is te gek! Hulp van Roverscouts is ook altijd welkom elders binnen de RVP dus wij beperken onze draaidag zelden tot de zaterdagavond!

Leeftijd

18 t/m 23 jaar

Draaitijd:

Twee-wekelijks op zaterdagavond van ongeveer 18:00 tot 21:00 uur

Neem contact met ons op via het contactformulier

Contactpersonen

Het mag duidelijk zijn dat er bij de Roverscouts geen leiding of begeleiding meer nodig is. Gelukkig hoeven we echter niet allemaal de maibox te beheren. Daarvoor zijn er enkele contactpersonen.

Aanmelden

Een keer meedraaien met de Roverscouts? Of gewoon wat meer informatie? Neem gerust contact met ons op! Je kunt dan geheel vrijblijvend een keer komen kijken, dit kan 3 keer zonder verdere verplichtingen. Hierna kun je (betalend) lid worden. Je kan dan een inschrijfformulier krijgen.